چسب کاشی استخری

نکات کلیدی برای خرید چسب کاشی استخری

کاربرد گسترده چسب کاشی در صنایع مختلف، سبب شده تا خرید چسب کاشی استخری به یکی از گزینه‌های پرتقاضا تبدیل شود. با توجه به اینکه کاشی در حوزه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بالطبع به کارگیری شیوه‌های نوین در این راستا می‌تواند سبب سهولت هر چه بیشتر و اجرای بهتر کار شود. با در نظر داشتن گسترش نیاز به استفاده از کاشی، امروزه دیگر نمی‌توان از شیوه‌های سنتی و قدیمی بهره گرفت! از این رو خرید چسب کاشی استخری با تقاضای بالایی مواجه شده است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم با ارائه توضیحات بیشتر نسبت به این نوع و خصوصیاتی که دارد، اطلاعات کاملی در مورد مشخصات، کاربردها و انواع آن در اختیار شما قرار دهیم.

مشخصات فنی چسب کاشی پودری

در رابطه با چسب‌های کاشی، برخی فاکتورها بر اساس نحوه عملکرد، بستر کاربرد، اندازه‌ها و مواردی از این دست لحاظ می‌شود که به طور کلی در قالب مشخصات فنی آن‌ها مورد معرفی قرار می‌گیرند.

قدرت چسبندگی، مقاومت کششی اولیه، مقاومت کششی بعد از حرارت، مقاومت کششی پس از غوطه وری در آب و مقاومت کششی پس از چرخه ذوب و یخبندان، از جمله فاکتورهایی هستند که مشخصات فنی انواع چسب کاشی را تعریف می‌کنند.

دسته‌ای فاکتورها هم مانند نسبت اختلاط و دمای کاربری، که به طور اختصاصی برای هر نوع مطرح می‌شوند، تعیین کننده بهترین شرایط برای استفاده از چسب کاشی به شمار می‌روند.

برخی از این خصوصیات و فاکتورها که در مورد مشخصات فنی چسب کاشی پودری اسلب لحاظ می‌شوند، شامل مواردی هستند که در ادامه مطرح شده‌اند:

نوع: پودر‌

رنگ: سفید‌

حجم بسته بندی: 20 kg

نسبت اختلاط: 4 به 1

دمای کاربری: 5 – 40C°

زمان باز: 20 دقیقه

زمان کارپذیری: 60 دقیقه

آماده به مصرف: حداقل 7 روز

قدرت چسبندگی: isiri 12492

مقاومت کششی اولیه: 1/1 MPa

مقاومت کششی بعد از حرارت: 0/9 MPa

مقاومت کششی پس از غوطه وری در آب: 1 MPa

مقاومت کششی پس از چرخه ذوب و یخبندان: 0/8 MPa

توجه داشته باشید که هر برند بسته به ترکیباتی که برای محصولات خود در نظر می‌گیرد، خصوصیات و مشخصات فنی ویژه‌ای را برای چسب کاشی استخری پودری خود لحاظ می‌کند. جدا از این موارد، برخی از خصوصیات هم مطرح هستند که پارامترهای نگهداری از این نوع چسب را تعریف می‌کنند. به این منظور باید در نظر داشته باشید که این چسب را دور از تابش مستقیم نور و حرارت و نیز در دمای 10 – 30 C°​ نگهداری کنید.

ویژگی‌های عملکردی چسب کاشی استخری

با توجه به آنچه در رابطه با مشخصات فنی چسب کاشی استخری گفته شد، بالطبع می‌توان دریافت که این محصول از خصوصیات خاصی در نحوه عملکرد برخوردار است که سبب گسترش کاربرد آن در صنعت کاشی‌کاری شده است‌. نمونه‌های بارز این ویژگی‌ها شامل مواردی هستند که در ادامه به طور کلی مطرح شده است:

-انعطاف پذیری بالای چسب کاشی استخری در محیط مرطوب، عاملی برای کاربرد آن در استخر، سونا، جکوزی و یا حمام منازل است. همانطور که می‌دانید در این دسته از محیط‌ها، بیشترین رطوبت ممکن به دلیل تماس مستقیم با آب مطرح می‌شود؛ از این رو استفاده از پارامترهای ساختاری مقاومی که قابلیت حفظ عملکرد خود را داشته باشند، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

-سرعت در روند عملکرد، از دیگر خصوصیاتی است که در قالب ویژگی‌های عملکردی چسب کاشی می‌توان مورد بحث قرار داد. با توجه به اینکه کاشی‌کاری یک پروسه طولانی است که نیاز به زمان کافی جهت اجرا دارد، لازم است از مواد و ترکیبات باکیفیتی بهره گرفته شود که توانایی سرعت دادن به روند کار را داشته باشند. به همین دلیل در حال حاضر چسب کاشی استخری بیشتر از هر محصول دیگری در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

-مقاومت در برابر آب و جلوگیری از نفوذ و یا جذب آب، پارامتر دیگر در رابطه با عملکرد این چسب است. با توجه به اینکه در بخش‌هایی چون استخرها و یا کف حمام، تماس کاملا مستقیم با آب مطرح می‌شود، نمی‌توان از هر موادی برای اجرای روند کاشی‌کاری بهره گرفت. چرا که در صورت جذب آب به مصالح، مقاومت کار کاهش یافته و در گذر زمان کاشی‌ها اتصال اولیه خود را از دست می‌دهند.

به طور کلی باید گفت این چسب‌ها در برابر آب، بخار، رطوبت، اسید و انواع مواد نفتی مقاوم هستند و کیفیت عملکردی به مراتب بالایی در مقایسه با مواد و ترکیبات سنتی دارند.

انواع چسب عایق استخری تضمینی

در رابطه با انواع چسب کاشی، باید گفت موثرترین فاکتور در ترکیبات و نوع مواد چسبی است‌. انواع این چسب به لحاظ نوع مواد، شامل دو مورد زیر می‌شود:

  1. چسب کاشی استخری پودری
  2. چسب کاشی استخری خمیری

نوع ترکیبات تعیین می‌کند که روند اجرا چگونه باشد. به علاوه نحوه کار با هر یک از این انواع متفاوت خواهد بود. با این حال سرعت و سهولتی که به واسطه کار با چسب کاشی استخری مطرح می‌شود، عاملی برای جایگزینی این محصول با انواع دیگر بوده و سبب شده تا توجه افراد به خرید بهترین چسب کاشی استخری جلب شود. طبیعتا استفاده از بهترین چسب عایق استخری تضمینی، سبب افزایش کیفیت و مقاومت پروسه خواهد شد.

کاربرد چسب کاشی استخری

با در نظر داشتن آنچه نسبت به ویژگی‌ها و انواع چسب کاشی گفته شد، باید متوجه شده باشید که لزوما چسب کاشی مخصوص استخر نیست و می‌تواند برای بسترهای مختلف کاشی‌کاری مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از این موارد در ادامه ذکر شده:

  • استخرها
  • مخازن آب
  • حمام
  • سونا، جکوزی
  • نصب سنگ‌های اسلب

قیمت روز چسب کاشی پودری استخری

حال که آشنایی کاملی نسبت به چسب کاشی استخری پیدا کردید، زمان آن رسیده تا به قیمت این محصول بپردازیم. قطعا نوع و برندی که برای این محصول در نظر می‌گیرید، دو مورد از فاکتورهای قابل توجه و موثر برای تعریف بازه قیمتی آن خواهد بود. با این حال، بازه قیمتی کلی که برای فروش چسب کاشی استخری آب گریز در نظر گرفته می‌شود، بین 100 الی 500 هزار تومان است.

در نهایت باید گفت در صورتی که شما هم به دنبال خرید چسب کاشی باکیفیت هستید، با توجه به پارامترهایی که در این مطلب گفته شد، می‌توانید بهترین چسب عایق استخری تضمینی را خریداری کنید.

کارشناسان شرکت رومولو همواره آماده ی پاسخ گویی به مشتریان بوده تا بهترین کیفیت را همراه با مناسب ترین قیمت به آن ها ارائه دهد.

شرکت رومولو در زمینه ی خرید و فروش انواع محصولات صنعتی دیگر از جمله : رنگ سیلیکونی آبی , انواع چسب آب بندی , چسب بتن و خمیر درزگیری و همچنین انواع پودر بندکشی پلاس فعالیت کرده و به سراسر کشور ارسال می کند. برای اطلاعات بیشتر درباره چسب عایق و دیگر محصولات ما می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *