چسب بتن

چسب بتن استحکامی رومولو مدل Ca9 کاربرد و نحوه مصرف

خرید چسب بتن استحکامی رومولو مدل Ca9

چسب بتن استحکامی رومولو مدل Ca9 چیست

چسب بتن استحکامی رومولو مدل Ca9 به عنوان یک ماده چسبنده پیوند دهنده مستحکم کننده انواع ملات‌های پایه سیمانی استفاده می شود که برای اتصال بتنی به یکدیگر یا به سطوح دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و فقط به صورت افزودنی قابل استفاده است. به افزایش مقاومت فشاری و کاهش نفوذ پذیری بتن کمک می کند. تک جزئی است و به رنگ سفید شیری و بر پایه رزین های اصلاح شده است که با تکنولوژی یونیزاسیون فرموله شده است و به صورت مایع غلیظ و با صرفه است.

چسب بتن استحکامی Ca9 برای تعمیرات و اجزایی که نیاز به استحکام بالا و چسبندگی قوی دارند،‌ مورد استفاده قرار می گیرد. آماده به مصرف بودن و قابلیت بالای چسبندگی از ویژگی های آن است. یکی از ویژگی های اصلی مقاومت به فشار و خمش است که آن را برای استفاده در قطعاتی که تحت فشار یا نیروی خمش قرار دارند، به کار می رود به دلیل اینکه استحکام بالا و تحمل وزن مناسبی دارد. در برابر شرایط جوی مقاومت خوبی دارد و به انواع سطوح بتنی یا بین بتنی و سطوح دیگر می چسبد.

برای استحکام بیشتر در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مختلف طراحی شده‌ و استفاده از در صنعت ساختمان بسیار متداول است و می‌تواند به عنوان جایگزین مناسب برای روش‌های سنتی اتصال قطعات بتنی مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از این محصول در محیط‌های قلیایی به کاهش ترک‌های انقباظی بتن کمک می کند. استفاده از چسب بتن استحکامی Ca9 به کاهش آب مصرفی و افزایش انعطاف پذیری بتن منجر می شود. مشاهده بهترین رنگ عایق رطوبتی سفید رومولو

کاربرد چسب بتن استحکامی Ca9

از جمله کاربردهای اصلی چسب بتن Ca9 اتصال و چسباندن قطعات بتنی به یکدیگر است  حتی می توانید از آن برای اتصال بتن‌های جدید به بتن‌های قدیمی استفاده کنید. در تعمیرات و نوسازی‌هایی که نیاز به اتصال پایدار و استحکام بالا دارند، به خوبی عمل می کند. برای تعمیرات فوری و قطعاتی که نیاز به تعمیرات سریع دارند ایده‌آل است. این چسب به سرعت خشک می شود و قطعات را در کمترین زمان ممکن به هم متصل می کند. چسب بتن استحکامی Ca9 دارای خواص مکانیکی است که اتصالات تحت بارهای مختلف فشاری، خمشی و ترکیبی را تقویت می کند. این ویژگی به اتصالات بتنی انعطاف بیشتری می دهد. مقاوم خوبی در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، آب و تغییرات دما است به طوری که در فضاهای خارجی نیز قابل استفاده است.

چسب بتن استحکامی به راحتی قابل استفاده و اعمال بر روی سطوح مختلف بتنی است، از جمله سطوح افقی، عمودی و حتی پایه‌های بتنی که شیب دارند. به طور کلی، ویژگی‌های چسب بتن استحکامی Ca9 این امکان را به ما می‌دهد که قطعات بتنی را به سرعت و با اطمینان بیشتری اتصال دهیم، بدون نیاز به فرآیندهای پیچیده مانند تعمیرات جوشکاری یا نصب پیچ و مهره. با این چسب می توانید استخرها، مخازن، تصفیه خانه و سازه‌های آبی را آب بند کنید. مشاهده محصول پرفروش: پودر بند کشی

چسب بتن استحکامی رومولو مدل Ca9 | کاربرد و نحوه مصرف

نحوه استفاده از چسب بتن استحکامی

برای اجرای چسب بتن استحکامی Ca9 ابتدا سطح بتنی را پاک سازی کنید و سطح را از هرگونه گرد و غبار، چربی، روغن یا ذرات دیگر پاک کنید. به طور یکنواخت و با استفاده از ابزارهای مناسب آن را به روی سطح اعمال کنید. میزان مصرف معمول ۴ الی ۶ درصد وزن سیمان مصرفی می باشد. حتما قبل از مصرف چسب بتن استحکامی به مدت ۳ دقیقه محتویات درون گالن کاملا هم زده شود. در صورتی که قرار است قطعات بتنی را به هم بچسبانید چسب را به دقت بر روی لایه ها اعمال کنید و اطمینان حاصل کنید که به طور کامل و همه جانبه با چسب پوشانده شده اند.

پس از اعمال چسب بتن، زمان لازم برای خشک شدن و تقویت چسبندگی را تا حداقل زمان مورد نیاز رعایت کنید. این زمان ممکن است بسته به شرایط محیطی بین چند ساعت تا چند روز متغییر باشد ولی در صورتی که دمای محیط شما بالاتر باشد این خشک شدن سریعتر اتفاق می افتد. پس از خشک شدن کامل، هرگونه اضافات را از سطح پاک کنید و نتیجه نهایی را بررسی کنید. این مرحله شامل پایان دهی نهایی می شود که شامل مصالحه،‌ رنگ‌آمیزی یا پوشش نهایی است.

قیمت چسب بتن استحکامی Ca9

چسب بتن استحکامی Ca9 در حجم‌های ۱ لیتر، ۳.۵ لیتر و ۹ لیتر موجود است. و با توجه به کیفیت بالای این محصول کاملا اقتصادی و با صرفه است. در هر مرحله از اجرای می توانید با مشاوران رومولو در تماس باشید و برای ثبت سفارش خود از طریق وب سایت رسمی رومولو به آدرس romolo.ir اقدام به ثبت و نهایی کردن سفارش خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *