چسب عایق بندی

چسب عایق آب بندی Ro9 رومولو با غلظت بالا و ضد آب و رطوبت

خرید عایق بی رنگ رومولو مدل Ro9 | چسب عایق بندی ضد آب

چسب عایق آب بندی Ro9 رومولو، چسب عایق ضد آب است که برای سد کردن نقاط نفوذ آب در سطوح مختلف استفاده می‌شود. در مقایسه با سایر چسب های آب بندی Ro9 بسیار غلیظ و با صرفه است. این چسب‌ از موادی مانند لاتکس، پودرهای میکرونیزه معدنی و رزین های ضد آب ساخته می‌شوند که ویژگی‌های ضد آب و محکمی دارند.
بسته به نوع سطح و شرایط استفاده این چسب‌ها می‌توانند بر روی سطوح مختلفی اعم از بتن، چوب، فلزات و حتی سطوح پلاستیکی کاربرد داشته باشند. چسب عایق آب بندی Ro9 رومولو معمولاً در پروژه‌های ساختمانی برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان و سد کردن راه آب برای جلوگیری از نفوذ آب است. قابل ذکر است که این محصول خاصیت پر کنندگی ندارد و بعد از خشک شدن مثل یک جلد جلوی نفوذ آب را می گیرد.
مهمترین ویژگی چسب عایق آب بندی Ro9، مقاومت بالا در برابر آب یا همان ضد آب بودن و عایق بودن در برابر رطوبت یا ضد رطوبت بودن Ro9 است. همچنین چسب عایق Ro9 ویژگی ضد حرارت بودن یا همان عایق سرما و گرما بودن نیز دارد. عایق بودن Ro9 باعث می‌شود در طولانی مدت سطح به خوبی حفظ شود و از خسارات ناشی از نفوذ آب جلوگیری شود.
برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان از جمله سطوح بتنی، سیمانی و سرامیک جدید ترین راه استفاده از چسب عایق Ro9 است که به علت راحتی در اجرا، قیمت به صرفه در مقایسه با سایر روش های آب بندی، سریع بودن و بدون نیاز به نیروی متخصص به یکی از مناسب ترین راه عایق کاری برای جلوگیری از نفوذ آب تبدیل شده است. رایج ترین موارد استفاده از Ro9 در عایق کاری و آب بندی استخر، آب بندی سرویس های بهداشتی برای جلوگیری از نم ساختمان و ایزوگام کردن پشت بام اشاره کرد. در کل، چسب عایق آب بندی در هر کاری که نیاز به جلوگیری از نفوذ آب به سطوح یا تجهیزات داشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی های چسب عایق آب بندی Ro9 رومولو

ویژگی اصلی چسب عایق آب بندی Ro9 مقاومت بالا در برابر نفوذ آب است. این چسب می تواند سطح را به خوبی عایق کرده و جلوی نفوذ آب را بگیرد. ویژگی اصلی بعدی ضد رطوبت بودن چسب عایق Ro9 است که مقاوم قوی در برابر رطوبت و تغییرات دمایی است تا از ایجاد ترک و جداشدگی در طولانی مدت جلوگیری کند. از ویژگی‌های برتر چسب عایق RO9 چسبندگی مناسب و عالی آن است مانند بتن، سیمان، فلزات، چوب و پلاستیک. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که به طور مستقیم روی فلزات کاربردی نیست و باید قبل از اجرا روی آن یک لایه ضد زنگ یا رنگ اجرا کنیم.
چسب عایق آب بندی Ro9 رومولو در برابر مواد شیمیایی مانند اسید‌ها، بازها و مواد شوینده قوی کاملا مقاوم است تا مانع از آسیب زدن به سطح شود. ویژگی دیگر چسب عایق Ro9 پایداری آن در برابر اشعه UV است که در صورتی که از چسب Ro9 برای محیط های خارجی استفاده می کنید باید بدانید که در برابر اثرات زیان آور UV کاملا مقاوم است.
از ویژگی اصلی چسب عایق Ro9 کشسان بودن آن است. یعنی توانایی تحمل تنش های سطح را دارد و تحت فشار با عملکرد کشسانی بودن مانع از تر ک خوردگی و نفوذ می شود. شاید این نکته هم برای شما کاملا مهم باشد که برای اجرای چسب ضد آب Ro9 نیاز به فرد متخصص نیست و خود شما هم می توانید با رعایت نکات یک اجرای عالی داشته باشید. تمام این ویژگی ها در چسب عایق آب بندی Ro9 وجود دارد و به بهترین شکل ممکن عملکرد خوب خود را نشان داده است. برای عایق کردن استخری خود می توانید از عایق استخری رومولو استفاده کنید.

چسب عایق رطوبتی Ro9 چیست و چه کاربرد و ویژگی هایی دارد

چسب عایق رطوبتی Ro9 مناسب برای استفاده در سرویس های بهداشتی و حمام و عایق رطوبت استخری است. در این فضاها به طور مداوم رطوبت و آب وجود دارد و نگرانی از نم دادن ساختمان و آسیب رسیدن به ساختمان و مختل شدن روند استفاده از این فضاها موجب شده است تا از چسب عایق رطوبتی Ro9 به عنوان یک راه حل سریع و با اجرای آسان بسیار کاربردی باشد. چسب عایق رطوبتی Ro9 از موادی مانند لاتکس، رزین های ضد آب و پودرهای میکرونیزه معدنی ساخته شده است که با تکنولوژی یونیزاسیون فرموله شده است.

Ro9 چسب عایق ضد آب، رطوبت و حرارت

چسب عایق ضد آب Ro9، ضد رطوبت، و ضد حرارت است و عایق سرما و گرما محسوب می شود یعنی در فصول گرم سال عایق سرما است و در فصول سرد سال عایق گرما است. چسب عایق ضد آب Ro9 نوع ویژه ای است که برای مقاومت در برابر رطوبت، آب و حرارت بالا و سرمای شدید طراحی شده است. این نوع چسب‌ها برای کاربردهایی که نیاز به عایقی‌سازی و محافظت در برابر شرایط سخت زیان‌آور مانند آب، رطوبت، و حرارت دارند، استفاده می‌شوند. چسب عایق ضد آب Ro9 در برابر شوک حرارتی یا به تعبیر عامه تحمل تغییرات دمایی ناگهانی کاملا مقاوم است. چسب عایق ضد آب، ضد رطوبت و ضد حرارت معمولا در صنایع ساختمانی و کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد. مشاهده محصول پرفروش: خمیر درزگیر

Ro9 با غلظت بالا، به صرفه و فوری

چسب عایق آب بندی Ro9 در مقایسه با سایر محصولاتی که در بازار برای عایق کاری موجود هستند بسیار غلیظ و با صرفه است. سایر محصولاتی که در بازار هستند بسیار آبکی هستند و به هیچ وجه خواص پوششی چسب عایق آب بندی Ro9 رومولو را ندارند Ro9 بسیار به صرفه است و با توجه به کیفیت بالایی که دارد کاملا اقتصادی است. شک نکنید که با این کیفیت سایر محصولات بازاری توانایی رقابت با این محصول را ندارند. شاید نکته قابل ذکر در مورد Ro9 مدت زمانی است که باید برای اجرای بی نقض و تشکیل لایه پلیمری به این محصول بدهیم تا خشک شود.

راحتی اجرا با چسب تک جزئی Ro9

چسب تک جزئی Ro9 براحتی اجرا می شود و نکته حائز اهمیت تک جزئی بودن آن است. چسب تک جزئی Ro9 به دلیل اینکه با تکنولوژی روز دنیا تولید می شود به صورت تک جزئی است و تک جزئی بودن باعث می شود که مصرف کننده با خیال راحت و بدون نگرانی به صورت تک جزء از این محصول استفاده کنید. چسب تک جزئی Ro9 به سرعت خشک می شود و موجب سهولت در اجرا توسط نیری غیر متخصص است.

طرز استفاده از چسب آب بندی Ro9

طرز استفاده از چسب آب بندی Ro9 بسیار راحت است و خود شما می توانید به راحتی اجرا کنید. قبل از اجرا حتما سطح را تمیز و خشک کنید طوری که ذرات گرد و غبار و همچنین روغن یا چربی را کاملا پاک کنید. این چسب را می توانید هم به صورت پوششی و هم به صورت اضافه کردن به ملات استفاده کنید در صورت اضافه کردن به ملات آن را به نسبت ۱ (چسب عایق Ro9) به ۳ (آب) آن را به ملات اضافه می‌کنیم. برای اجرا می توانید با غلتک و قلمو یکبار به صورت عمودی اجرا کنید و بعد از خشک شدن دست اول برای بار دوم به صورت افقی اجرا کنید و سطح خود را کاملا آب بندی کنید.
چسب آب بندی Ro9 برای خشک شدن به زمان کوتاهی نیاز دارد اما بهتر است به طور کامل صبر کنید تا چسب به خوبی خشک شود و عملکرد بهینه‌ای ارائه دهد. پس از خشک شدن، سطح را با دقت بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که چسب به خوبی عمل کرده و هیچ نقطه‌ای از آن جا نیفتاده باشد.
پس از اطمینان از خشک شدن و عملکرد مطلوب چسب، می‌توانید سطح عایق شده را برای استفاده مورد نظر خود مصرف کنید. اما در صورت نیاز به عملکرد بهتر و قوی‌تر، ممکن است نیاز به لایه‌های بیشتر چسب داشته باشید که باید مراحل فوق را برای هر لایه تکرار کنید.

Ro9 عایق رطوبتی بی رنگ مناسب برای پشت بام و جایگذین قطعی ایزوگام

چسب عایق Ro9 بی رنگ است و یکی از دلیل انتخاب Ro9 بی رنگ بودن آن است. و برای آب بندی کردن پشت بام بسیار کاربردی است به دلیل اینکه بسیار سبک است و وزن ساختمان شما را زیاد نمی کند و دردسرهای زیاد قیرگونی و ایزوگام کردن را ندارد. چسب عایق Ro9 جایگزین قطعی ایزوگام است. این چسب دارای ویژگی های خاص است و مصرف کنندگان کاملا از این محصول راضی هستند و دارای گواهی ثبت اختراع آن برای شرکت نویان تجارت یاس با برند تجاری رومولو می باشد.

Ro9 چسب جایگزین و ترمیم ایزوگام

Ro9 یک چسب جایگزین ایزوگام است و حتی اگر پشت بام شما ایزوگام است و دچار نم زدگی شده می توانید پشت بام خود را کاملا تعمیر و ترمیم کنید. مهمترین ویژگی چسب Ro9 چسبندگی عالی آن است. با ایجاد لایه چسبنده قوی عملکرد مطلوبی دارد که از نشت آب به داخل ساختمان جلوگیری می کند. همچنین Ro9 موجب بالا رفتن عمر مفید ساختمان است. ذکر این نکته ضروری است که Ro9 به طور مستقیم روی ایزوگام کاربرد ندارد و برای اجرا روی ایزوگام می توانید با اجرای یک پلاستر سیمانی آن را آماده کنید و بعد روی آن از چسب Ro9 اجرا کنید.

 

چسب عایق ضد آب، بی رنگ و فوری

چسب عایق ضد آب Ro9 بعد از اجرا کاملا بی رنگ، شفاف و شیشه‌ای می شود. چسب عایق Ro9 سریع است و در مدت ۲ الی ۳ ساعت کاملا خشک می شود. البته برای ایجاد پلیمر به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. و از این نظر برای تعمیرات فوری و عایق کاری در برابر رطوبت استفاده می شود. قدرت پوشانندگی چسب Ro9 بسیار بالاست.

چطور کف سرویس بهداشتی و حمام را بدون تخریب با Ro9 آب بندی کنیم

با چسب آب بندی Ro9 شما می توانید بدون تخریب کف سرویس بهداشتی و حمام خود را عایق کنید.این روش اخیرا بسیار مورد استفاده است زیرا نیاز به تخریب نداشته و از دردسرهای تخریب و نو سازی در امان هستید. در این راه می توانید روی بندکشی های خود را با چسب عایق آب بندی Ro9 به صورت غلیظ اجرا کنید و کف دستشویی و حمام خود را آب بندی کنید و از نفوذ آب به زیر ساخت ساختمان جلوگیری کنید. ذکر این نکته ضروری است که اگر دچار نم زدگی هستید باید قبل از آن عامل نم زدگی را رفع کنید و بعد عایق کاری را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که نقش بندکشی های شما در این نم زدگی بسیار مهم است.

 

چطور استخر خود را با چسب Ro9 آب بندی کنیم

چسب آب بندی استخر Ro9 یک چسب عایق استخری است که از نشت آب و یا کم کردن آب استخر شما جلوگیری می کند. در صورتی که استخر شما نیاز به آب بندی داشته باشد و در استخر شما از کاشی استفاده شده باشد، چسب آب بندی استخر Ro9 را به صورت غلیظ روی بندکشی های استخر خود اجرا کنید و اجازه دهید که کاملا خشک شود. البته توجه داشته باشید که اگر بندکشی های شما نیاز به ترمیم داشته باشد در وحله اول باید بندکشی های خود را تعمیر کنید.

Ro9 عایق بی رنگ کف سرویس بهداشتی

برای عایق‌سازی بی رنگ کف سرویس بهداشتی Ro9 یک گزینه بسیار مناسب است. چسب عایق آب بندی Ro9 ضمن اینکه کف سرویس بهداشتی را عایق می کند کف سرویس بهداشتی شما را زیبا و تمیز نگه می دارد. روش اجرا به این صورت است که برای عایق سازی کف سرویس بهداشتی ابتدا باید عامل نم زدگی و رطوبت را شناخت و آن را برطرف کنیم با فرچه سیمی بندکشی‌ها را بتراشیم و سپس از چسب عایق به نسبت ۱ (عایق) و ۲ (آب) را به پودر بندکشی پلاس یونیزه اضافه می کنیم که بندکشی خود را ضد آب کرده‌ایم در پایان با یک قلمو به صورت غلیظ روی بندکشی‌ها را اجرا می‌کنیم.

قیمت چسب عایق آب بندی Ro9

چسب عایق آب بندی Ro9 بسیار با صرفه و اقتصادی است و نسبت به کیفیتی که شما از Ro9 بدست می آورید، بسیار مناسب و کاربردی است. این محصول در بسته بندی های ۱ لیتری و ۳.۵ لیتری و ۸ لیتری موجود است. که برای آشنایی بیشتر و نحوه تست عملکرد می توانید از حجم ۱ لیتر آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *